Sunday, August 5, 2018

Нов обид за убиство врз млад македонец!

Денес на ден 05.08.2018 година избегната е нова трагедија и класичен линч од страта на кичевските нео УЧК-ки врз 19 годишниот Б.М. кој за среќа поминал само со мала расокотина на едната нога.
Б.М. кој воедно е и симпатизер на нашата страница и проекти не извести за настанот и по предходно обавениот разговор ви пренесуваме:


Национална Борба: како се сличи инцидентот:
Б.М.: Ме нападнаа на излегвање од пекара, 6 души. Со пцуење и викање "учк" "ке те сечеме" и мајцата ми ја тргаа....
Се борев, се мачев, се тргнав и се бранев со камења, дур се обидов да избегам и тие се исплашија ко паднав и се разбегаа ...


Национална Борба: Како дојде до повредата, дали ги познаваш напаѓачите од предходно и дали можеш да ги препознаеш?

Б.М.  Не не ги знам од предходно, ме фатија тк да ме држаат и ме прободе едниот, темница беше еден или двајва би препознал сигурно....

Национална Борба: Дали се обрати во полиција и кој беше ставот на надлежните:

Б.М.: Сам сум бил крив, сум ги провоцирал.
Ни записник не ни напраја, ни излегоа се им кажав "ке ве однесам реков" ама беше на смена колку што можам да се сетам беше некој си "Флорим" (албанец) затоа и на тој начин бев третиран....

Од тука можеме да заклучиме во чија корист институциите на системот работат, колкава и каква силата на нашите крвни непријатели кои секогаш без исклучк напаѓаат како сглутница хиени врз еден, за мадиумскиот мрак со кој се соочуваме во масовните медиуми и дека стануваме полека како Шведска каде што шод посебен полициски код се кријат злосторствата на малцлинствата. А се апсат за банални работи тие што го критикуваат системот како случајот со прославата на "Мечкин Камен". Национална Борба му посакува брзо закрепнување на нашиот симпатизер и ги онпоменува надлежните да ја сватат сериозно оваа работа и да почнат да ја тераат правдата како и за случајот со Саздовски, иако не излеговме со реакција за свирепото убиство на младото момче, да не ја преземаме правдата во наши раце!!!

No comments:

Post a Comment